با خبرمبر به روز باشید!

خبرمبر پوشش اخبار علمی - فرهنگی - هنری باحال

با خبرمبر به روز باشید!

خبرمبر پوشش اخبار علمی - فرهنگی - هنری باحال

کاهش دردهای قاعدگی با فناوری گرمایشی

پنجشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۶، ۰۲:۳۰ ب.ظ
کاهش-دردهای-قاعدگی-با-فناوری-گرمایشی

سیناپرس: شرکت ووشین لابو تک (Wooshin Labottach) در کره جنوبی به تازگی یک فناوری جدید به نام صفحه گرم کننده بدن یا BODY WARMER PATCH ارائه کرده است که با کمک آن، زنان می توانند دردهای ناشی از عادت ماهانه و قاعدگی را بهتر تحمل کنند.

 این شرکت یکی از پیشرو ترین شرکت های حوزه پژوهش های دارویی و تجهیزات پزشکی است که در سال 1992 میلادی پایه گذاری شده و امروزه با ارائه محصولاتی منحصر به فرد و کارآمد در سطح جهان به عنوان برندی شناخته شده و قابل اعتماد در آمده است. از جمله مهمترین محصولاتی که علاوه بر صفحه گرم کننده بدن، ویژه زنان  توسط پژوهشگران ووشین لابو تک تولید و ارائه شده است، می توان به پدهای ضد میگرن، پدهای هیدرو ژل و صفحات گرمایی و سرمایی موضعی اشاره کرد.

....

بسایری از زنان در هنگام قاعدگی دچار دردهای شدیدی در کمر و عضلات شکمی خود می شوند که این موضوع بر عملکرد و توانایی های آن ها تاثیر دارد. این صفحه گرمایشی با کاهش دردهای عضلانی می تواند گذراندن این دوران را برای زنان تسهیل کرده و از سوی دیگر بر خلاف داروهای شیمیایی و مسکن ها، هیچ تاثیر جانبی مضری نداشته و به دلیل کوچک و نازک بودن، با سادگی قابل استفاده بوده و از زیر لباس دیده نخواهد شد.

نحوه عملکرد این پدهای گرمایشی به این صورت است که با گرم کردن موضعی محل درد، گیرنده های حسی درد را از کار انداخته و تنش ها و گرفتگی های عضلانی را کاهش می دهند. این فناوری به طور رسمی در اتحادیه اروپا ثبت و تایید شده و به عنوان یک ابزار پزشکی مورد استفاده قرار دارد. این صفحات ویژه می توانند برای مدت زمانی برابر با 8 ساعت، موضع مورد نظر را گرم و در دمای ثابت 50 تا 60 درجه سانتیگراد نگهدارند.

لازم به توضیح است که نوع ساختار و ترکیبات به کار رفته در این پد حرارتی به گونه ای است که هیچ تاثیر مخربی بر بدن انسان نداشته و همچنین برای محیط زیست بی خطر است. ترکیبات به کار رفته در این محصول عبارتند از: کربن فعال، ورمیکولیت و دیاتومیت، نمک و آهن.

این محصول در کشور ایران نیز عرضه شده و می توان ان را از داروخانه ها و مراکز پزشکی معتبر تهیه کرد.

در خاتمه گفتنی است شرکت بین المللی ووشین لابو تک با دارا بودن آزمایشگاه های پیشرفته و مدرن در طول سال اقدام به انجام پژوهش های مختلف طولانی مدت و کوتاه مدت در حوزه های دارویی و تجهیزات درمانی کرده و ارتباط تنگاتنگی با 3 دانشگاه معتبر در کره جنوبی دارد و به این ترتیب اطلاعات علمی در حوزه های مختلف شیمی، بیوشیمی و داروسازی بین این مراکز در حال تبادل است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی