با خبرمبر به روز باشید!

خبرمبر پوشش اخبار علمی - فرهنگی - هنری باحال

با خبرمبر به روز باشید!

خبرمبر پوشش اخبار علمی - فرهنگی - هنری باحال

نمایشگاه خودروهای کلاسیک، موتور و ماکت

سه شنبه, ۷ آذر ۱۳۹۶، ۱۰:۳۳ ق.ظ


سال گذشته پس از 11 سال شاهد برپایی اولین دوره نمایشگاه خودرو تهران با حضور شرکت‌های نامدار و فعال در حوزه‌های مختلف خودرو بودیم. در این نمایشگاه بیش از ۱۶ کشور حضور داشتند و در بخش‌های خودرو و قطعات، وسایل نقلیه محیط زیستی و خودروهای سنگین محصولات خود را ارائه کردند.

اولین دوره نمایشگاه خودرو تهران در تاریخ 26 تا 30 بهمن ماه سال ۹۵ برگزار شد، در‌حالی‌که بیش از ۲۵۰ شرکت داخلی و خارجی مرتبط با صنعت خودرو در فضایی بالغ بر ۶۰ هزار مترمربع در آن حضور داشتند.

هم‌اکنون دومین نمایشگاه خودرو تهران از امروز، ششم تا دهم آذرماه در سایت مدرن شهر آفتاب در حال برگزاری است. از مهم‌ترین گروه‌های خودروسازی شرکت‌کننده در نمایشگاه امسال می‌توان به اسامی زیر اشاره کرد:

 سایپا، گروه صنعتی ایران‌خودرو، گروه بهمن، مدیران‌خودرو، سایپا سیتروئن، چانگان، هایما، نگین‌خودرو، ایرتویا، آرین موتور تابان، آرمان موتور کویر، کیان موتور وارنا و مامون.

همچنین خودروهای جدید نیز برای اولین بار در نمایشگاه خودرو تهران رونمایی می‌شوند.

 برآورد سطح بازدید از نمایشگاه امسال بیش از دو میلیون نفر است و فضایی بالغ بر 30 هزار متر مربع در اختیار شرکت‌کنندگان قرار دارد.

در همین راستا از همه فعالان حوزه خودرو دعوت شده است تا در این رقابت شرکت کنند و با مشارکت خود در این نمایشگاه کمیت و کیفیت تولیدات خود را به جهانیان عرضه کنند.

از جمله برنامه‌های متنوع جانبی نمایشگاه امسال می‌توان از تست درایو، نشست خبری ، رونمایی از محصولات جدید، حضور کلوپ ماکت و نمایش خودروهای مینیاتوری، نمایشگاه خودروهای کلاسیک، آفرود، موتورسیکلت‌های برقی و ... نام برد.

علاقه مندان می توانند از امروز، ششم تا جمعه دهم آذرماه، از ساعت 10 الی 18 از این نمایشگاه بازدید کنند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی