ضرورت شفاف گفتن در دوران بحران
دوشنبه, ۴ دی ۱۳۹۶، ۰۸:۲۵ ق.ظ

سیناپرس: اهمیت به یاد آوردن اینکه مخاطب کیست و برای چه کسی محتوایی را تولید می کنیم در زمان بحران ها، بیش از هر زمانی مهم است
رسانه
ها به طور طبیعی وظیفه دارند اطلاعات و رویدادها را به دقیق ترین شکل ممکن
و به زبانی که برای مخاطب آن ها قابل درک است در اختیار آن ها قرار دهند.
این مساله به قدری بدیهی است که صحبت کردن درباره آن تکرار مکررات به نظر
می آید. با این وجود زمان ها و موضوعاتی وجود دارند که اهمیت این شفافیت
کلامی بیشتر از هر زمانی خود را نشان می دهد و بحران ها یکی از این موارد
است.